گزارش نصیب Links در گوگل سرچ کنسول
نوشته شده توسط : عباسی

Coverage در فعالیت با گوگل سرچ کنسول
نصیب Coverage
Sitemaps: در‌این نصیب هم موقعیت نقشه‌ی وب سایت  سئو سایت  شما‌را معین می‌نماید. در صورتی هنوز نقشه‌ی وب سایت خویش را به گوگل سرچ کنسول معرفی نکرده‌اید حال حاضر وقت آن میباشد! نشانی تارنما مپ را در نوار قرار دهید.
در صورتیکه در خصوص نقشه‌ی تارنما اطلاع کافی ندارید به نوشته‌علمی‌ی طریق‌ ساخت نقشه‌ی تارنما مراجعه‌کنید.

قسمت Sitemaps
نصیب Sitemaps

نصیب Enhancement
این قسمت هم برای هر اینترنت‌وب سایت مختلف میباشد. ولی قسمت‌های mobile usability و speed اثبات می‌باشند.

mobile usability: در‌این بخش وضعیتی از رسپانسیو بودن صفحه های تارنما مشاهده می کنید. در‌حالتی که برگه‌ای در نمایشگر گوشی مطلوب اکران داده نشود در قسمت ERRORS غلط اخذ میکنید که ریزه کاری آن را میتوانید در قسمت جدول ذیل کاغذ مشاهده کنید. این نصیب صحیح مثل نصیب coverage‌ میباشد.

Speed: این نصیب که جدیدا به ابزار گوگل سرچ کنسول اضافه شده‌است موقعیت سرعت بار گذاری صفحه های اینترنت‌وب سایت شمارا اکران میدهد. همان گونه که می بینید سرعت وبسایت برای گوگل اهمیت متعددی دارااست.

ارزیابی Speed در سرچ کنسول گوگل
در‌صورتی‌که روی نصیب open report‌ کلیک فرمایید وارد برگه ای خواهید شد که گزارشی از سرعت وب سایت را اکران می دهد. به امداد این نصیب شناسایی صفحه ها نماید وب سایت قابل اجرا خواهد بود.
درصورتی که گوگل صفحه های وبسایت شمارا نماید محاسبه نموده است بهتر میباشد به تاءمل ارتقا سرعت اینترنت‌وبسایت خویش باشید. برای اینکار به نوشته‌ی علمی‌ی طرق ارتقاء سرعت وبسایت مراجعه نمایید.


نصیب Security and manual action
Manual action: درین بخش گزارشات تخلف از ضوابط گوگل را اکران می‌دهد. در صورتی اینترنت‌تارنما شما در گیر پنالتی گوگل گردیده باشد از این نصیب گزارش آن را مشاهده خواهید کرد. ولی کل پنالتی‌ها گزارش داده نمی شوند و معمولاً پنالتی‌هایی که به وسیله پرسنل گوگل انجام یافته میباشد را میتوانید ملاحظه کنید.

Security: این بخش مرتبط با گزارشات امنیتی وب سایت میباشد. در‌صورتی‌که اینترنت‌تارنما شما آلوده و کثیف به بدافزار، تروجان باشد یا این که هک گردیده باشد گزارشی از آن را اخذ میکنید.

نصیب Legancy tools and reports
در‌این نصیب یک‌سری پیوند قرارداده شده‌است که معرف بقیه ابزارهای گوگل سرچ کنسول میباشد که در پنل قرار ندارند. مثل ابزار removal برای حذف یک url.

نصیب Links
گزارش نصیب Links در گوگل سرچ کنسول
گزارش قسمت Links
درین کاغذ گزارشاتی از بک‌پیوند‌ها و پیوند‌های داخلی تارنما اخذ میکنید. در ردیف سمت چپ که مرتبط با بک‌لینک و پیوند‌های دریافتی از دیگر اینترنت‌تارنما‌ها میباشد چندین جدول وجود داراست:

Top linked pages: صفحاتی که بیشترین لینک و پیوند دریافتی را داشته‌اند.

Top linking site: اینترنت‌وبسایت‌هایی که بیشترین پیوند‌ها را به اینترنت‌تارنما شما داده اند.

Top linking text: بیشترین کلماتی که با آنان پیوند اخذ کرده‌اید.

و در ردیف سمت راست هم گزارشی از لینک و پیوند‌های داخلی داده شده‌است که در جدول Top linked pages صفحاتی که بیشترین لینک و پیوند داخلی را دارا هستند معین شده‌است.

نصیب Setting
قسمت پیکربندی گوگل سرچ کنسول میباشد که می‌توانید داده ها کاربری را ملاحظه کنید. با کلیک روی users and permission و آن‌گاه add user می توانید یک استفاده کننده تازه برای سرچ کنسول تعریف و تمجید فرمایید.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: